2 lutego 2014

Inspirowany BOX

Ostatnio ktoś mnie zapytał czym się inspiruję przy tworzeniu prac?
Banalne pytanie na które trudno jednoznacznie odpowiedzieć. Po dłuższej chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że w największym stopniu inspirują mnie LUDZIE do których ma trafić moja praca, a w większości przypadków wiem dla kogo robię scrapa.

Właśnie tak powstał wyjątkowy BOX urodzinowy.
Okazja jak widać też nie byle jaka, przekroczenie progu dorosłości. 
"Podkradłam" kilka zdjęć z bloga solenizantki, dodałam odpowiednie słowo i gotowe. 


 Wszystkiego najlepszego Oliczku:*







Wykorzystane papiery: Just a Note z Rapakivi

3 komentarze:

  1. Piękne, piękne, piękne! Wspaniały prezent ;** zrobił furorę wśród wszystkich, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko jest cudowne, bardzo osobiste.dla konkretnej osoby. Sama też lubię co nieco dowiedzieć się o osobie, jeśli przygotowuję specjalnie dla niej kartkę - np, jaki lubi kolor, co ją interesuje, jaka ma ksywkę... jakoś wtedy łatwiej jest mi przygotować upominek, a osoba przestaje być całkiem anonimowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak samo, jak dowiem się czegoś o tej osobie to od razu zaczynam "widzieć" zarys pracy:).
    Box świetny,szalenie podoba mi się pomysł ze zdjęciami
    .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń